Nog een paar nachtjes! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Carin Simons - WaarBenJij.nu Nog een paar nachtjes! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Carin Simons - WaarBenJij.nu

Nog een paar nachtjes!

Blijf op de hoogte en volg Carin

26 Januari 2016 | Nederland, Nijmegen

Nog een paar nachtjes slapen en dan is het zover: per 1 februari studeer ik voor vier maanden aan de Budapesti Corvinus Egyetem, oftewel de Corvinus Universiteit in Boedapest.
Ik ga voornamelijk vakken volgen over de economische kant van de Europese Unie en over de transitie die Centraal- en Oost Europese landen in de afgelopen 20 jaar hebben meegemaakt. Natuurlijk hoop ik ook veel van Boedapest en Hongarije te ontdekken, en van al deze dingen mogen jullie meegenieten op deze blog.

Ik heb voor deze vier maanden ook een mooi kamertje in het centrum van de stad gevonden. Mijn adres in Boedapest is: Weiner Léo utca 4, 1066 Budapest

Groetjes,
Carin

  • 26 Januari 2016 - 20:37

    Opa En Oma De Putter:

    Natuurlijk gaan we je volgen via je blog.
    Liefs en groetjes van opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carin

Actief sinds 25 Jan. 2016
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 8058

Voorgaande reizen:

30 Januari 2016 - 31 Mei 2016

Studeren in Boedapest!

Landen bezocht: